DecoHobby Blog

sobota, 11 października 2014

Fotorelacja - WARSZTATY ROBIENIA ŚWIEC

ŚWIATŁO ŚWIECY... Przynosi spokój i radość, poprawia samopoczucie i po prostu zachwyca... Światło jest naszym wiernym towarzyszem co dnia. O świecach wiedziałam tyle, że są piękne, kolorowe, pachnące... Jakieś tam próby w robieniu świec miałam, ale nie spodziewałam się, że to takie proste i twórcze zajęcie. Poniżej fotorelacja z warsztatów - kto nie był niech żałuje, było bosko! Miło, twórczo, pachnąco, relaksacyjnie, refleksyjnie. Mam wielka nadzieje na powtórkę.
Ostatnie zdjęcie, świeca w paseczki - to moja. Cudna...





































1 komentarz:

Dasanda pisze...

Aż mnie natchneło aby zrobić jakąś świeczkę. niestety nie mam teraz do tego warunków (remont). Ale zaraz po to na pewno chociażby zrobię jakąs dekoracje przy użyciu świec, bo bardzo je lubie ich ciepło :)